piątek, 9 maja 2014

Czasem trzeba odpocząć...



Nie sądziłam, że ta chwila kiedykolwiek nastąpi. Przecież kocham to, co tutaj robię, kocham tworzyć słodkości i uwielbiam dzielić się nimi ze światem. Ale coś ostatnio pękło i okazuje się, że bardzo jej potrzebuję. Przerwy.

Pewnie wiele by się nie zmieniło i nie zaczęłabym rozmyślać tak bardzo o istocie tego bloga, gdyby nie ostatnia rocznica. Kilka dni temu Maple Pie obchodziło swoje drugie urodziny i już sam fakt, że nie stworzyłam na ten temat poematu, a już tym bardziej, że nie upiekłam jakiegoś epickiego tortu z tej okazji, dał mi dużo do myślenia. I kiedy tak analizowałam swój brak entuzjazmu, doszłam do wniosku, że coś się we mnie chyba wypaliło. Pamiętam przecież z jakim namaszczeniem spisywałam większość przepisów, z jakim zapałem starałam się rozwijać swoje umiejętności, by móc zaprezentować Wam swoje kulinarne eksperymenty. I jak wielką radość sprawiała mi możliwość dzielenia się swoją wiedzą lub hipotezami na temat wypieków. A tymczasem od jakiegoś czasu nie ma we mnie tej pasji pisania, jest za to rutyna. Czyli to, przed czym tak bardzo się broniłam i sądziłam, że nigdy mnie nie dopadnie.

Tak więc przerwa w blogowaniu jest mi bardzo potrzebna. Nie przestanę jednak piec! Aż tak źle ze mną nie jest :) Bo tworzenie deserów nadal sprawia mi masę frajdy i pozwala dać upust mojej wyobraźni. Mam nadzieję, że prędko tutaj wrócę, z głową pełną pomysłów i zeszytem po brzegi zabazgranym przepisami. Może jak poukładam sobie pewne życiowe sprawy, to i wena wróci. Oby!

Do zobaczenia!

P.S. Prawie roczna Zuzia też chce Wam powiedzieć "na razie, ludziska!" :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...